fact about Moi

publicerat i Allmänt;
           10 saker jag tycker om:
Mat
Att resa
One Direction 
Shopping 
Mina vänner 
Serier
Min familj
Träning 
Katter
Feminism 
         9 saker jag tycker mindre om:
Folk som är OTROLIGT egoistiska
Stress
Hat
Folk som ljuger 
Ormar
Fattigdom 
Kyla 
Småkryp 
Sjukdomar 
        8 saker jag vill göra i framtiden:
Resa
Flytta utomlands 
Gifta mig
Att jobba inom drömyrket 
Ha barn
Ha en reuinon-party 
Göra något stort projekt 
Åka till Washington 

  7 bloggar jag läser:
kenzas.se
zaralarsson.se
andreahedenstedt.devote.se
nickys.se
nyheter24.se/modette/chloeschuterman
alicehedenstedt.devote.se
pdotter.com
      6 ord som beskriver mig
Hjälpsam
Glad 
Matälskare
Directioner
Omtänksam 
Blyg 
  5 platser jag tycker om att vara på:
Hemma (allra mest min säng)
På flygplatser 
Affärer 
Köket 
I arenan och få tänka att ens största idol är där bakom scenen
 4 saker jag är rädd för:
Döden 
Hajar
Sjukdomar 
Höjder 
3 saker jag ser fram emot:
Att få tjäna egna pengar 
Att ta studenten
30 juni 
2 bra filmer:
The Lucky One 
This Is Us
         1 sak folk inte visste om dig:
Jag är rädd för att förlora alla människor i min omgivning. 

puss/Jessica 

Kommentera inlägget här :