Skolavslutning och födelsedag

publicerat i Allmänt;
Hello! 
torsdagen: 
 
Vaknade upp av att familjen sjöng, så öppnade jaglite pakt. Blev så himla glad för de sakarna jag fick så visst knappt var jag skulle ta vägen :) 
 
igår  var det ju  skolavslutning också,eftersom vi slutade nian så skulle vi samlas i matsalen efter kyrkan och äta lite, få blommor. Jag och Gunnarsson hade skrivit en dikt till våra klassförståndare som blev en hit. Det var otroligt mycket tårar och en jobbig avslutning. 
 
Sen hängde mina hestra bruds med mig hem, då vi fotade lite och så bjöde de på tårta och fick en jätte fin tröja av de ocks¨. Hur fin som helst, hade provat den flera gånger i olika affärer. 
 
Sen kom klass 9A hem till mig, då vi åt planka, spelade musik, pratade, körde nån lek och hade hur bra sista avslutning med de som helst. Ja, det är en minnesvärd kväll. 
Vi drog sedan till glätan där de andra klasserna redan var, vi stannade där typ nån timme, men sedan stack vi därirån. 
 
Vaknade upp med tjejerna så vi åt frukost, nu ska  jag städa lite där vi åt igår ;) /Ebba
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :