min dag

publicerat i Allmänt;


Vad hände den 21 juni? Jo min dag började då med bara massa avsnitt från DHW, efter att ha sett halva säsong 2 (lolz) hänger jag med Amela till Hemköp, för att inhandla till hennes birthday party!! Är så exalterad för älskar att fira födelsedagar, bland det bästa jag vet. Stämningen är alltid super happy maten är alltid god och personen som fyller år är så happy åh lyyckaaa. Efteråt hängde vi hos amela och vi tittade på älskade DHW..igen för min del haha. Sedan gick jag hem, åt, och prövade klänningen jag ska ha imon. Än sitter jag i sängen sen jag provade på klänningen haha, lat som mig orkar inte byta om. Men men så såg min dag ut. Imorgon kommer dagen spenderas av att fira min FINA VÄN AMELA❤️❤️❤️!!!
Hörs mer imon känns som jag har skrivit en roman... Haha puss
/Jessica 

Kommentera inlägget här :