Zzzzzzzz

publicerat i Allmänt;




hej bloggen. idag har jag knappt gjort någonting, jag var i skolan till halv fyra,tog följe hem med härliga vänner,åt mellis när jag var hemma och började plugga lite smått. Men det ledde till att jag gav upp på ett mattetal (kämpade med uppgiften i 1h), sedan låg jag i sängen resten av kvällen. Orkade nästan ingenting. Jag har börjat bli otroligt trött, don't know why. Men jag somnar nästan på lektionerna,har knappt någon energi alls. Men jag klarar mig ialla fall,jag lever. 

Vi har börjat få otroligt mycket i skolan,en lärare sa att det kommer bli fyra veckors hårt arbete. Och jag tänkte efter dessa fyra veckor kommer vi fortfarande jobbigt,för då börjar nationella. Och sen är det massa andra aktiviter vi i 9an ska göra. Too much pressure on us. Hursomhelst kommer jag klara det,jag tänker alltid om andra klarar det kommer jag också. Ska kämpa genom den sista terminen,sen ni, sen börjar a new chapter in my life. Exited. 
/Jessica 

Kommentera inlägget här :